T-model
Třída E včetně svých předchůdců vždy vynikala rozmanitostí karosářských variant. Nejinak tomu bylo i u W124. Kombi, opět s písmenem S místo dvojitého W ve firemním kódu přivezla stuttgartská automobilka poprvé na IAA do Frankfurtu nad Mohanem v září 1985. Zepředu se od výchozího sedanu nijak nelišilo, jiná byla pochopitelně zadní část, která ovšem byla zakomponována velmi citlivě, takže ani T-Modell nepostrádal eleganci. Samozřejmě, posílení se dočkaly brzdy a zadní zavěšení, světlou výšku zatíženého kufru pomáhala opět udržovat hydropneumatika. Zatímco u W123 byla na přání a za příplatek, nástupce ji měl montovanou sériově.
U kombi také nebyla zanedbána bezpečností stránka, zejména u nejkritičtější části – zadního převisu. Palivová nádrž byla přemístěna pod podlahu a její horní část dostala speciální sešikmený tvar. Při nárazu zezadu tak nehrozilo, že by přišla do kontaktu s vozovkou.
Praktičtější karosářská varianta dostala při představení do vínku hned osm modelů. Všechny motory byly shodné s čtyřdveřovými sedany, až na jednu výjimku. Tou byl motor OM 603 A, třílitrový šestiválcový turbodiesel, který nabízel na polovinu osmdesátých let opravdu slušný výkon 105 kW (140 k). V řadě W124 poháněl jen verzi 300 TD Turbo, v modifikované podobě se ovšem dostal i pod kapotu velkého eska W126 s prodlouženým rozvorem, které neslo označení 300 SDL a bylo určeno na vývoz. Na druhou stranu, benzinový šestiválec 2,6 litru a třílitrový atmosférický diesel bychom pod kapotami kombi hledali marně.
Fotogalerie T-model