Kupé
Na březnovém autosalonu 1987 v Ženevě se poprvé představilo třetí karosářské provedení – elegantní dvoudveřové kupé. Tvary navazovaly na sedan, ovšem rozvor náprav byl zkrácen o 8,5 cm, jiná byla pochopitelně také střecha, ovšem například přední a zadní světla byla naprosto shodná. Sportovnější dvoudveřový model ovšem stejně jako jeho předchůdci postrádal střední sloupek – pokud byla stažena obě boční skla, celek působil velmi efektně. Tato konstrukční zvláštnost, pro kupé této značky ovšem typická, se pochopitelně neobešla bez zásahů do konstrukce. Zesíleny byly A-sloupky a dveře, na povrchových panelech karoserie se uplatila vysokopevnostní ocel. Koncový díl střechy byl také navržen s ohledem na bezpečnost, takže se vnitřní obložení interiéru zčásti překrývalo se zadním sklem. V nebezpečných situacích pak nehrozilo, že by se pasažéři udeřili o zadní okno do hlavy. Na tu měli také více místa než u nepočetné konkurence, neboť střecha se nesvažovala tak prudce. Překrývající se oblast byla rozeznatelná při pohledu zvenku, byla ovšem vizuálně maskovaná tmavou barvou.
Další stylistickou odlišností byly plastové pásy na bocích, které vytvořily optickou vazbu mezi předním a zadním nárazníkem a výřezy pro kola. Byly také lakovány, většinou tmavě šedou metalízou, záleželo na barvě zbytku karoserie (existovala i tmavě červená varianta pro vozy ve stejné barvě). Původně se do kupé montovaly čtyřválec 2,3 litru (230 CE) a třílitrový šestiválec (300 CE). Byly shodné se sedany včetně mechanicko-elektronického vstřikování paliva, jen na zádi bylo pochopitelně jiné označení, výfukový systém měl pak u obou verzí dvě koncovky.
Fotogalerie kupé